Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radkowie - Zapytanie ofertowe dotyczące door to door - dostawa paliwa do pojazdu (2)

Informacje

Zapytanie ofertowe dotyczące door to door - dostawa paliwa do pojazdu (2)

 2022-01-05 - Dodano: Unieważnienie postępowania

 

Radków, 30.12.2021

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zaproszenie do złożenia oferty

w postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych

 

I. Zamawiający:

Gmina Radków Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radkowie

Adres: Radków 99, 29-135 Radków

Numer telefonu; 34/35-41-121 numer faksu: 34/ 35-41-121

Adres e-mail:gops_radkow@poczta.onet.pl strona internetowa: wwwgopsradkow.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 – 15.30

II . Tryb i podstawa postępowania. Usługa indywidualnego transportu door-to-door w Gminie Radków, w ramach Osi Priorytetowej II, Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Postępowanie realizowane jest w ramach projektu pn. ”Usługa indywidualnego transportu door-to-door, w ramach Osi Priorytetowej II, Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Zamówienie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego nie przekraczającego 130 000 złoty. Podstawy postępowania określają aktualne na dzień wszczęcia postępowania Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Złożenie oferty przez zaproszonego do jej złożenia potencjalnego Wykonawcy nie jest jednoznaczne
z jej zaakceptowaniem przez Zamawiającego i nie stanowi automatycznie podstawy do ewentualnego zawarcia umowy.

ładnością do 2 miejsc po przecinku.

Waga:

dla C – 60

dla O– 40

Sposób obliczenia punktów:

Dla kryterium C:

Liczba punktów dla kryterium C obliczona zostanie przez podzielenie złożonej oferty badanej (Cbadana) przez cenę oferty najtańszej (C oferta_najtańsza) oraz przez przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 60%.

Przeliczenie wg wzoru:

Pc (liczba punktów) = C (oferta badana)/C (cenę najtańszą) *60

Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium C to 60 (PC).

Dla kryterium O:

Liczba punktów dla kryterium O obliczona zostanie przez podzielenie kilometrów oferty badanej

(O oferty_badana) przez wartość najmniejszej odległości oraz przez przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 40.

Przeliczenie wg wzoru:

Po (liczba punktów) =O(oferty_badanej)/O(najbliższej) * 40

Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium O to 40 (Po).

Cenę Wykonawca przedstawi w formularzu oferty (załącznik nr 1) do niniejszego zapytania. Wszystkie ceny jednostkowe i wartości należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wartość oferty musi być obliczona w oparciu o ceny brutto za 1 litr paliwa (oleju napędowego) przyjmując ceny obowiązującej na rynku. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich.

 

Oferta zostanie oceniona pod względem merytorycznym pod warunkiem spełniania wszystkich wymagań formalnych zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

W postępowaniu zwycięży oferta, która w wyniku oceny otrzyma najwyższą liczbę punktów i spełni wszystkie wymogi zawarte w zaproszeniu do składania ofert. Oferty zostaną ocenione przez pracowników zamawiającego prowadzących postępowanie.

IX Termin wykonania zamówienia :

- Planowana ocena ofert nastąpi dnia 05 stycznia 2022 roku.

- Planowany termin podpisania umowy - nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania informacji o wyborze oferty.

- Termin realizacji zamówienia – 01 stycznia 2022 r. do 21 grudnia 2022 r.

X Miejsce i termin składania ofert

1. Miejsce składania ofert

Ofertę wraz załącznikami należy złożyć:

a) osobiście lub pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radkowie.

b) pocztą elektroniczną w formie scanu formularza oferty w ramach rozeznania rynku wraz
z załącznikami zawierającego oryginalny podpis Oferenta na adres:  gops_radkow@poczta.onet.pl

2. Termin składania ofert upływa dnia: 04 stycznia 2022 roku.

Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

O terminie złożenia oferty decyduje  data wpływu oferty
(o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego) /data wpływu wiadomości email zawierającej ofertę.

XI Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z wyborem Zamawiającego (pisemnie, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną)

2. Zamawiający zawrze umowę według projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

3. Postanowienia ustalone w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom.

4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

XII Informacje dodatkowe:

1. Oferenci przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez okres 30 dni od terminu składania ofert.

2. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: w sprawach dotyczących w zakresie merytorycznym i procedury zamówień publicznych –

Zdzisława Fatyga – główna księgowa GOPS Radków

Halina Knapik – kierownik GOPS Radków

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radkowie

Tel. 34/35-41-121

e-mail: gops_radkow@poczta.onet.pl

  1. Formularz ofertowy nie jest wiążący i nie ma zastosowania wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

  2. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.

  3. Zaleca się, aby wszystkie pytania kierowane były na adres e-mail:  gops_radkow@o.poczta.onet.pl

  4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania Ofert, pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie treści zapytania wpłynęła do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania Ofert.

  5. Jeżeli prośba o wyjaśnienie zapytania, wpłynie po upływie powyższego terminu lub dotyczy wyjaśnień już udzielonych, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

  6. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków
    o wyjaśnienie treści zapytania.

  7. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie przekazując je oferentowi, który zadał pytania.

  8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego Zapytania ofertowego, a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

 

XIII Informacja dotycząca danych osobowych (RODO)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radkowie , reprezentowany przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w  Radkowie Halinę Knapik.

  • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w 
    Radkowie jest Centrum Zabezpieczenia Informacji Sylwester Cieśla ul. Kościuszki 11 lok.110, 25-310 Kielce email.: iod@czi24.pl

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia Dostawa paliwa do pojazdu wykorzystywanego w ramach projektu pn. Usługa indywidualnego transportu door-to-door” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego w trybie rozeznania rynku.

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

_________________

*Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.